Eryaman Veteriner - En İyi Eryaman Veteriner Kliniği 2022 - Karanfilvet Veteriner hizmetleri

Her geçen gün evcil hayvan sahiplenen sayısı artıyor. Evcil hayvan sahiplenen kişiler birçok konuda endişe ediyorlar. Ancak Eryaman veteriner kliniği bu sorunları çözmek için birçok hizmet sunmaktadır.  Yaşam standartlarının yükselmesi ile evcil hayvan sahiplerinin bakış açıları da gün geçtikçe değişmeye ve gelişmeye başlamıştır. Eryaman veteriner kliniği bu değişim ve gelişim içinde Ankara’nın öncüsü olmuştur. Uzman veteriner hekimler ve son teknoloji aletler ile hizmet vermeyi sürdürüyor.

Veteriner Eryaman

Veteriner Eryaman hizmeti, Karanfil Veteriner olarak hizmet sunulabilen bölgeler arasındadır. Güncel hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.

Eryaman Veteriner Kliniği

Karanfilvet olarak sizlere birçok veteriner hizmetleri sunuyoruz.

• Cerrahi Muayene Hizmetleri: Kliniğimizde alanında uzman hekimler ile 7 gün 24 saat tam donanımlı olarak ameliyat yapılabilmektedir. Cerrahi müdahale öncesi ve sonrası hayvan dostlarımızın takibinin yapılarak komplikasyonların en az indirilmesi sağlanır. Eryaman veteriner kliniğinde sunduğumuz hizmetler, köpek ve kedi kısırlaştırma işlemi, sindirim sistemi ameliyatları, üriner sistem ameliyatları, ağız, diş ve diş eti ameliyatları ve tümör ameliyatları olarak sayılmaktadır.
  • Yurt Dışı İşlemleri: Kliniğimizde evcil hayvan dostlarımızın için yurtdışına çıkış için gerekli tahlil ve aşılamalar yapılmaktadır.
  • Ortopedi Hizmetleri: Kaza ya da yaralanma gibi nedenler ile hayvan dostlarımız ortopedi hizmetine ihtiyaç duyabilirler. Bunun yanı sıra merkezimde birçok ortopedi ameliyatı yapılmaktadır.
  • Dahiliye Hizmeti: Evcil hayvan dostlarımızın en sık yaşadıkları sağlık sorunların başında mide bağırsak hastalıkları gelir. Tedavi süreci, tedavinin devamlılığı ve hasta takibi 7 gün 24 saat yapılmaktadır.
  • Onkoloji Hizmeti: Veteriner hekimlerince tümörün teşhis ve tedavisi için hizmet veren bir alandır. Kliniğimizde tümörlerin tekrarlama ihtimalini en az indirmek ve koruyuculuğu artırmak için tedaviler uygulanır.
  • Doğum Hizmeti: Evcil hayvan dostlarımızın gebelik kontrolleri, doğuma yardım ve sezaryen doğum gibi birçok işlemi veteriner hekimler tarafından yürütülür. Eryaman veteriner kliniklerinde sunulan diğer hizmetler; çeşitli hormon uygulamaları ile üremenin denetlenmesi, kısırlaştırma ve meme sağlığı şeklinde sıralanabilir.
  • Suni Tohumlama Hizmeti: Uygun koşullarda bulunan erkek köpekten spermlerin alınarak dişi köpeğe suni tohumlama şeklinde naklidir. Daha detaylı bilgi için Eryaman veteriner kliniği ile iletişime geçiniz.
  • Deri Hastalıkları Hizmeti: Evcil hayvan dostlarımızın en sık karşılaştıkları problemlerden biri dermatolojik rahatsızlarıdır. Kliniğimizde gıda alerjileri, mantar enfeksiyonlar ve neoplaziler gibi birçok dermatolojik hastalığının tedavisi yapılmaktadır.
  • Ağız ve Diş Sağlığı Hizmeti: Ağızdaki olumsuzluklar diş sağlığının bozulmasına ve sindirimin olumsuz etkilenmesine yol açar. Bu nedenle ağız ve diş sağlığı için bir veteriner hekim ile iletişime geçiniz.
  • Fizik Tedavi Hizmeti: Fizik tedavi yüzeye ısı, elektrik akımı bazı dalga boylarının uygulayarak ağrının kesilmesi amaçlanır. Uzman hekimler tarafından yapılan tedavi hayvan dostlarımız için fayda sağlar.
  • Laboratuvar Tahlilleri Hizmeti: Hayvan dostlarımızın hastalıkların teşhisinin konulabilmesi için tahliller oldukça önem taşır. Veteriner kliniğimiz bünyesinde hastalık test kitleri ve tüm laboratuvar muayene yöntemleri uygulanmaktadır.
  • Röntgen Hizmeti: Radyolojik muayene yöntemi, cerrahi, ortopedi, ağız ve diş sağlığı gibi teşhis yöntemleri olarak kullanılmaktadır. İki şekilde röntgen hizmeti verilir. Birinci yöntem normal röntgen çekimidir. İkinci yöntem ise ilaçlı röntgen çekimidir.
  • Yoğun Bakım Hizmeti: Veteriner hekimlerin hasta hayvan dostlarımıza damar içi sıvı ya da ilaç tedavisi uygulanan bir hizmettir.
  • Karantina Hizmeti: Bulaşıcı hastalık belirtisi gösteren hayvan dostlarımızın diğer hayvan dostlarımıza hastalığı taşımaması için iyileşene kadar hekim gözetiminde tedavi altına alınması olarak tanımlanır.
  • Aşılama Hizmeti: Hayvan dostlarımızın kalite ve sağlıklı bir yaşam sürmeleri için ilk adım aşı yaptırmaktır. Yavru hayvanlar için anne sütünden sonra koruyuculuğu artırmak için aşılama yapılması önerilir. Aşılama hizmeti uzman hekimlerce kliniğimizde yürütülmektedir.
  • Microchip Hizmeti: Kliniğimizde evcil hayvan dostlarımızın için microchip uygulaması yapılmaktadır.

Eryaman Veteriner Klinikleri

Eryaman bölgesinde faaliyet gösteren veteriner klinikleri, evcil hayvan sahiplerine çeşitli sağlık hizmetleri sunan önemli kuruluşlardır. Bu klinikler genellikle veteriner hekimlerden oluşan uzman bir kadroya sahiptir ve hayvan sağlığı konusunda geniş bir yelpazede hizmet verir.

Genelde klinikler:

1. Rutin kontroller
  2. Aşılamalar
  3. Cerrahi müdahaleler
  4. Acil durum tedavileri

gibi pek çok konuda destek sunar.

Ayrıca, modern tıbbi ekipmanlar ve teknoloji kullanılarak, hayvanların sağlığına yönelik en iyi bakımın sağlanması amaçlanır. Eryaman Veteriner Klinikleri, evcil dostlarımızın yaşam kalitesini artırmak ve onların sağlıklı bir şekilde yaşamasına katkıda bulunmak amacıyla önemli bir rol oynar. Eryaman’daki bu klinikler, hayvanseverlere güvenilir ve kaliteli veteriner hizmetleri sunma konusunda taahhütte bulunmaktadır.

Eryaman Veteriner Sağlık Merkezi

Eryaman bölgesindeki bir veteriner sağlık merkezi, evcil hayvan sahiplerine uzman veteriner hizmetleri sunmaktadır. Deneyimli veteriner hekimler, rutin sağlık kontrollerinden acil durumlara kadar çeşitli hizmetlerle evcil dostların sağlığına özen gösterir. Modern tıbbi teknikler kullanılarak, hayvanların sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmelerine katkıda bulunulur.

Ankara Veteriner Karanfil

Ankara Veteriner